Ticker

6/recent/ticker-posts

Koi dost hai na koi raqeeb hai

Koi dost hai na koi raqeeb hai:

Dost Raqeeb

                       کوئی دوست ہے، ناں رقیب ہے

تیرا شہر بھی کتنا عجیب ہے


وہ عشق تھا وہ جنوں تھا

یہ جو ہجر ہے یہ نصیب ہے


یہاں کس کا چہرہ پڑھا کروں

میرےکون اتنا قریب ہے


میں کس سے کہوں میرے ساتھ چل

یہاں سب کے سر پر صلیب ہے


گلہ کریں تو کس سے کریں

جو ہو گیا وہ نصیب ہے

تیرا شہر کتنا عجیب ہے


۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔


غزل 2


مجھے محبتوں سے کچھ ملا نہیں

مجھے تم سے بھی کوئی گلہ نہیں


میری زندگی ہے ایک ایسا الجھا سوال

جو آج تک کسی سے سلجھا نہیں


میری زات سے کسی کو تکلیف ہو 

میں نے یہ کبھی چاہا نہیں


ہر ایک نے مجھ ہی کو درد دیا

میرا تو درد بھی کوئی سمجھا نہیں


میں اسکو بے وفا سی لگتی ہوں

جسے خود وفا کا پتا نہیں


۔۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔۔


غزل 3


مجھے انسانوں سے خوف آتا ہے

جو راتوں میں مجھے ڈراتا ہے


میرے بھروسے کو انسانوں نے توڑا ہے

مجھے ایک جلتی آگ میں دھکیلا ہے


مجھے زہریلے سانپوں نے ڈسا ہے

مجھے مفت کا مال سمجھ کے لوٹا ہے


میرے اعتماد کا تماشہ بنایا ہے

میرے یقین کا شیرازہ بکھیرا ہے


میری نظروں میں خوف سمایا ہے

میری چیخوں نے دلوں کو لرزایا ہے


مجھے موت مانگنے پر اکسایا ہے

پر صرف تنہائی نے مجھے گلے لگایا ہے


میری آہوں نے عرش کو ہلایا ہے 

میرے آنسووں نے زمین کو دہلایا ہے


مجھے انسانوں سے خوف آتا ہے

جو راتوں میں مجھے ڈراتا ہے


۔۔۔۔۔۔۔۔۔****۔۔۔۔۔۔۔۔


غزل 4


وفا کے قید خانوں میں

سزائیں کب بدلتی ہیں


بدلتا دل کا موسم ہے 

ہوائیں کب بدلتی ہیں


میری ساری دعائیں تم سے ہی

منسوب ہیں ہمدم


محبت ہو اگر سچی

دعائیں کب بدلتی ہیں


کوئی پاکر نبھاتا ہے 

کوئی کھوکر نبھاتا ہے


نئے انداز ہوتے ہیں 

وفائیں کب بدلتی ہیں


۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔


غزل 5


سوچ رہی ہوں گم ہو جاوں

اپنی زات کے کھنڈر کھودوں


اپنی آنکھ کے خواب ٹٹولوں

اپنے آپکو سب کچھ بولوں


درد سنبھالوں زخم کھنگالوں

سوچ رہی ہوں گم ہو جاوں


۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔*******۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔


Post a Comment

0 Comments