Ticker

6/recent/ticker-posts

Kbhi ruk gaye kbhi chl diye by parveen shakir

Parveen shakir Poetry:

Parveen shakir Poetry

                        کبھی رک گئےکبھی چل دئیے

کبھی چلتے چلتے بھٹک گئے
یونہی عمر ساری گزار دی
یونہی زندگی کے ستم سہے

کبھی نیند میں،کبھی ہوش میں
تو جہاں ملاتجھے دیکھ کر

ناں نظر ملی ناں ناں زباں ہلی
یونہی سر جھکاکر گزر گئے

کبھی زلف پرکبھی چشم پر
کبھی تیرے حسین وجود پر

جو پسند تھے میری کتاب میں
وہ شعر سارے بکھر گئے

مجھے یاد ہے کبھی ایک تھےمگر
آج ہم ہیں جدا جدا

وہ جدا ہوئے تو سنور گئے
ہم جدا ہوئے تو بکھر گئے

کبھی عرش پر
کبھی فرش پر
کبھی انکے در
تو کبھی دربدر
غم عاشقی تیرا شکریہ
ہم کہاں کہاں سے گزر گئے

۔۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔۔


ڈوبتا سورج 
تنہا چاند
بیمار جسم
پیاسی روح
سنسان راہیں
لمبی راتیں
خشک ہوائیں
بجھڑے لوگ
تکلیف دہ یادیں
دوستوں کے وار
دشمنوں کے جال
بظاہر نام ہے زندگی
لیکن کتنی گہری ہے زندگی

۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔

غزل 3

ابھی سورج نہیں ڈوبازرا شام ہونے دو
میں خود ہی لوٹ جاوں گامجھے ناکام ہونے دو

مجھے بدنام کرنے کے بہانےڈھونڈتے ہو کیوں
میں خود ہوجاوں گا بدنام پہلے نام ہونے دو

ابھی مجھ کو نہیں کرنا ہے اعتراف شکست تم سے
میں سب تسلیم کرلونگا یہ چرچا عام ہونے دو

میری ہستی نہیں انمول پھر بھی بک نہیں سکتا
وفائیں بیچ لینا بس زرا نیلام ہونے دو

نئے آغاز میں ہی حوصلہ کیوں چھوڑ بیٹھے ہو
تم سب جیت جاوگے زرا انجام ہونے دو

۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔۔

غزل 4

عکس کتنے اتر گئے مجھ میں
پھر ناں جانے کدھر گئے مجھ میں

میں نے چاہا تھا زخم بھر جائیں
زخم ہی زخم بھرجائیں مجھ میں

میں وہ پل تھا جو کھا گیا صدیاں 
سب زمانے گزر گئے مجھ میں

یہ جو میں ہوں زرا سا باقی
وہ جو تم تھے وہ مر گئے مجھ میں

۔۔۔۔۔۔۔۔۔*****۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔

غزل 5

اسکی لفظوں کی زنجیر میں خود کو قید کیا
اسکے ہر حکم کو دل سے قبول کیا

ڈھال کے مجھے اپنے سانچے میں
کتنے آرام سے اسنے مجھے خود سے دور کیا

کاٹ کر سارے پر میرے
میرے پنجرے کا دروازہ کھول دیا

کتنے آرام سے اسنے مجھے چھوڑ دیا

                  (رائٹر : شازمہ عامر)

Post a Comment

0 Comments